niedziela, 21 marca 2010

Takie tam...:)

Jeszcze chciałam coś dodać, a może i wyjaśnić.
A mianowicie, zdobienia wykonane są na moich naturalnych paznokciach i wykonuje je oczywiście sama:) To tak w kwestii wyjaśnienia, jakby ktoś się zastanawiał.
Jeszcze zastanawiam się nad jednym, a mianowicie myślę o tym, aby założyć galerię zdjęć z paznokciami wykonanymi na tipsach i przyklejonych do wykałaczek. Wszystkie zdobienia są mojego autorstwa, a potrzebne mi są, jak ja to mówię gotowe wzorki na tipsach. Pokazuje je wtedy osobie, której wykonuje manicure i wybiera ona sobie z gotowych zdobień, albo myślę nad innym zdobieniem uwzględniając sugestie klientki. Zastanawiam się nad tym, dlatego, że założyłam sobie na początku jak zakładałam bloga, że będę umieszczać tylko zdobienia na paznokciach u rąk, a nie na tipsach, ale wiem, że nie nadażę nad załączaniem zdjęć z kolejnymi zdobieniami, bo na moich paznokciach zdobienie utrzymuje się ponad tydzień. A nie zawsze też robię zdjęcia paznokci moich klientek, więc pomyślę nad tym poważnie. A każdy będzie wiedzieć co postanowiłam, po tym jak zobaczy to na blogu.
Tyle w kwestii formalnej.

Brak komentarzy: