wtorek, 21 września 2010

French z naklejanymi czarno - białymi listkami z dodatkiem srebrnego














Potrzebne materiały:
  • lakier lekko różowy do frenchu
  • lakier biały matowy
  •  samoprzylepne naklejki - kształt listków- na paznokcie
  •  lakier utwardzający
Jak wykonać?

Chyba każdy zauważył, ale uwielbiam zdobienie typu french;) Tym razem poszłam na łatwiznę i użyłam gotowych wzorków kupionych w drogerii:) Użyłam do tego listków w kolorze czarno - białym z dodatkiem srebrnego akcentu. Pasują na każdą okazję, ale ja tego typu zdobienie często noszę na wesela czy różne uroczystości rodzinne, bo uważam, że jest bardzo klasyczne i gustowne:)
Tak jak poprzednio, początek ten sam, pokrywamy całą płytkę paznokcia lekko różowym lakierem do frenchu ( może być inny kolor, ale ja ten uwielbiam!:), pamiętaj, aby kolor nie był za mocny). Po wyschnięciu malujemy na rosnącej części paznokcia białym lakierem (może być liner) tzw. lekki uśmiech. Czekamy, aż wszystkie paznokcie wyschną. Następnie wszystkie paznokcie pokrywamy kolejną warstwą lekko różowego lakieru i czekamy, aż wyschną. Tak jak widać na zdjęciu, naklejka naklejona jest na palcu serdecznym, ale również nakleiłam na kciuku, tak jak zawsze. Pamiętamy, aby całość pokryć lakierem utwardzającym. Również paznokcie bez naklejek pokrywamy lakierem utwardzającym. Pewnie wiecie, ale lakier utwardzający, jak sama nazwa wskazuje,  przedłuża trwałość pomalowanych paznokci.





Brak komentarzy: